Samochody zabytkowe – jakie kupić ramki do tablic rejestracyjnych?

ramki do tablic rejestracyjnych

Zabytkowe pojazdy mają swój niepowtarzalny urok o którym przekonał się już nie jeden kierowca. Dla miłośników motoryzacji posiadanie takiego auta jest marzeniem nie do spełnienia. Odnowiony pojazd z historią, który przetrwał kilka pokoleń może być nie lada gratką dla fanów motoryzacji i historii.

Znaleźć wiekowy samochód w dobrym stanie jest dzisiaj praktycznie nie możliwe. Czasem mogą trafić się istne perełki na giełdach samochodowych lecz nie są one w takim stanie jakim byśmy oczekiwali. Kupno karoserii to zaledwie część sukcesu pomijając zerowe szanse na pozyskanie reszty oryginalnych części. Dlatego zakup samochodu z wyposażeniem zbliżonym do oryginału jest wyjątkowo kosztownym hobby.

Dysponując jednak takim pojazdem pozostaje podjąć decyzję dotyczącą jego wyglądu. W przypadku samochodów z lat 40-tych nie ma zbyt dużych szans na tuning ani tym bardziej na podkręcenie mocy takiego auta. Istnieje jednak możliwość personalizacji auta do designu o jakim zawsze marzyliśmy i może uzyskać to w paru krokach.

Stawiając na tradycjonalizm będziemy szukać części i elementów bardziej zbliżonych do oryginału. Tutaj nie ma miejsca na eksperymenty ponieważ każdy szczegół może wpłynąć negatywne na wizerunek i ducha pojazdu.

Na początek zmianie można poddać kolor samochodu, który nam nie odpowiada. Jeśli jesteśmy tradycjonalistą i preferujemy oryginalność to niestety ta opcja jest nie dostępna. Podobnie w przypadku tapicerki oraz deski rozdzielczej, która może mieć wyjątkowo finezyjny design. Efektowne są również felgi oraz ramki do tablic rejestracyjnych rodem z innej epoki. Lecz wszystko pozostaje kwestią gustu i nakładów finansowych.

Wszystko to można uzyskać przy nie dużym nakładzie jeśli decydujemy samemu dokonać zmian. Niestety mało osób ma warsztat w garażu, dlatego będzie wymagana pomoc fachowców, którzy znają się na dawaniu nowego życia zabytkowym samochodom.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.