Mobilna reklama – gdzie warto ją umieszczać?

ramki pod tablice rejestracyjne

Sposobów na promocję własnego biznesu jest mnóstwo. Żeby wyprzedzić konkurencję, warto jedna korzystać z rozwiązań niekonwencjonalnych. Kryteria te spełnia reklama mobilna, zwłaszcza gdy jest stosowana w miejscach, które rzadko kojarzą się z marketingiem.

I choć słowo „mobilna” niektórym może kojarzyć się z promocją w sieci, w poniższym wpisie zajmiemy się przede wszystkim materiałami umieszczanymi na samochodach. O tym, jak skuteczne potrafią być w kontekście promocji biznesu, przekonało się wiele firm. Najczęściej decydują się one na specjalne ramki pod tablice rejestracyjne, na których umieszczana jest między innymi nazwa firmy i dane kontaktowe, banery montowane na dachach, a także na naklejki, które zdobić mogą wybraną część pojazdu.

Dlaczego warto do mobilnej reklamy wykorzystać właśnie samochód? Ponieważ w stosunkowo krótkim czasie jest on w stanie dotrzeć do wielu miejsc. Co równie istotne, kontakt z materiałami marketingowymi mają nie tylko przechodnie, ale również (a może przede wszystkim) kierowcy. Jeśli zostaną one przygotowane z głową, może przynieść fantastyczne efekty w postaci zwiększenia świadomości o istnieniu firmy oraz jej oferty.

Szczególnie ciekawymi produktami promocyjnym wydają się ramki tablicy rejestracyjnej. Nie są duże, jednak ich powierzchnia jest wystarczająca, by pozwoliła na przygotowanie ciekawej szaty graficznej, a także na zamieszczenie wszystkich niezbędnych informacji. Dzięki temu firma w dość krótkim czasie może zyskać nowych klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.